Hjemmepleie og trening

Hei igjen! Noen dager siden sist innlegg. Etter jeg kom hjem tirsdag kveld har timene gått utrolig fort. Mye besøk og mange å hilse på. Det var helt magisk å komme hjem. Etter å ha tilbrakt store deler av døgnet inne på sofaen og i sengen så var jeg bare nødt til å komme meg hjem en tur. Jeg var så lei av leiligheten i Sarpsborg.

Hjemturen var lang og rimelig vond. Med mye tid i sittende stilling på buss, flyplass og på flyet kom smertene mer og mer. Da vi landet etter en time forsinket fly var det godt å komme seg hjem og i seng. Da var det rimelig store smerter. Når jeg våknet dagen etterpå var hoften heldigvis nokså smertefri igjen.

Utsikten ut i Karmsundet

I går fikk jeg vært innom treningssenteret og gjennomført min første trening på 5 uker. Jeg hadde en magisk følelse i kroppen da jeg gikk på senteret. Det var ikke store treningen jeg skulle ha, men bare følelse av å være igang igjen, den var nydelig. Før hjemreisen fikk jeg et program for overkroppen med 6-7 øvelser som skal gjenomføres annenhver dag. Nå er jeg endelig igang!

Dagen i dag har jeg tilbrakt på sofaen. Lekt meg litt med et tegneprogram der jeg driver å tegner forskjellige varianter av hytter. En gøy tinge og holde på med og tiden går utrolig fort. Videre i dag skal jeg opp på Skeie. Det er hjemmearenaen til moderklubben min Avaldsnes. En plass jeg har tilbrakt utallig mange timer med trening. Der skal jeg opp å se på herrelaget trene og være med å hjelpe litt til på en frivillig økt for yngre spillere. På herrelaget spiller det mange gode kompiser så det blir gøy å møte de igjen også.

Ha en fantastisk helg. Nyt den med gode venner, familie og god mat!

Her er bilde av en lakserett med grønnsakspasta som jeg skal lage i helgen!